Kivilipastaa Mutlulugumm önce smear testi yaptırmıştım ben pko vardı korkulcak ölüncek bişey yoktu acıycak mı diyene kadar bitti bile çatı da öyledir muhtemelen 🤭
Duyguvv Durununannesi80 benim diğer oğlum tam 40 haftalıkken doğmuştu ama bu aceleci davrandı sizde bugün yarın doğurursunuz allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Ryhnytm Durununannesi80 kan durmazsa vs dedi benimde aklıma geliyodu sizin durumunuzdakilere biz kıymetli bebek olarak bakıyoruz dedi bebek kaynaklı mı ben kaynaklımı bilmiyorum yani
Lavinia1924 34.haftada benimde açıklığa bakıldı bende çok korkuyodum benden önce biri çok bağırdı korktum ama benim hiç acimadi hafif bi kasılmam oldu onda da o an derin nefes alıp verdim bisey hissetmedm korktuğum gibi değildi yani 😊
Atarlianne Busimss kasılmaların oluyosa onun şiddetlisi. bel agrisı. Ama herkeste sancı bile farklı oliyo.. yaşamadan bilemezsin🤔🤔
Bircan34 Ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri Doğumu düşünüyorum. 🥺 şuan 38+0 haftalığız.korku stres heyecan tedirginlik hepsi tavan 😥 Allahım hepimize kolay doğumlar göstersin. Hiç bişey anlamadan yavrularımızı kucağımıza alalım 🤲🏻