Durununannesi80 canım bence de doğumun en zor kısmı muayenelerdi sancıyla beraber biraz yorucu oluyor dediğim gibi en zoru bu ve sen de muayene olmuşsun zaten bunu bikaç kez daha yaşayacaksın sadece inan bebegin çıkışını hissetmiyosun bile o anı hiç düşünme çünkü doğumun en kolay kısmı o.. Sancılar da yorucu oluyor ama sancıdan korkuyosan epidural düşünebilirsin.. Sonrasını düşün kendini motive et ben doğum yapalı daha bi hafta olmadı ama dğn çocuk kucağımdayken kocama iftar hazırladım bebegimle kendim ilgilenebiliyorum rahat rahat oturup kalkıp uzanıyorum her gören ne kadar çabuk toparlamışsın dedikçe çok mutlu oluyorum.. Herkes şaşırıyo normal doğumu nasıl yaptın helal olsun falan diyo kendimi çok gğçlü hissediyorum.. Sezeryan olan ya da düşünenler yanlış anlamasın aynı zorluk sadece biri ön ödemeli birinin faturası sonradan çıkıyor😁 Her anne çok güçlü her anne bi mucizeyi dünyaya getiriyor..
Doğumdan korkuyorum deme kendini olumlu yönde telkin et.. Denize ilk girdiğin anı düşün üşüyeceğini düşünüp yavaş yavaş girmeye çalışırsan daha çok eziyet çekersin ama balıklama atlayıp bi an şok olup sonra sıcacık suların tadını çıkarmak Da senin elinde.. Hiç düşünme sancını bekle ve doğur gitsin😁
Hem doğayı düşün kediler köpekler inekler sezeryan mı oluyor hayvancağızlar bi köşede usul usul doğuruyo biz neden yapamayalım ki☺️