Gizem0612 Fasulyem22 bence 2 tane ince alıp gerisini kalın alsak iyii olur benimde oğluşum olcak 15 haftalığım 😇🙏🏼
Biryabanci1 Gizem0612 ne zaman öğrendiniz ☺️ evet her telden konulur duruma göre en uygun olanı verilir ☺️
NuriSs Biryabanci1 bana ikili test verdi 12 haftanın sonunda gel dedi ama doktorumu değişmek istiyorum bilemedim napcam devlet hastaneleri bi iyi ilgileniyor bi gidiyosun ilgilenmiyo anlamadım 🙁
Biryabanci1 NuriSs Ya şans gerçekten benim doktorum çok iyi hamd olsun 🤷🏼♀️ ikili test ben vermiyorum ya 🤷🏼♀️
Zeyno16 Benimde kasım 4gibi ama nasip baklm şuan 15 haftlk olduk😊 bi cinsiyet öğrenym ona göre kıyafetler alıcz ama😍
Gulay77 Biryabanci1 benimde 10+6 Kasım sonu Aralık başı inşallah en azından 0-3 aylık olanları kalın almayı düşünüyorum malum kış bebeği olacak daha sonraki biraz daha orta kalınlıkta alırım ☺️ İnşallah sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz 🙏🏻🥰