Biryabanci1 Evvet anneler biraz sohbet edelim 🤷🏼♀️ Kalın kıyafetler mi yoksa yazlık mı almayı düşünüyorsunuz ?
Esram12 Biryabanci1 sanırım kışlık alicaz kuzum benimde dogumum rabbim.nasiip ederse 4 kasım gözüküyo
Gulay77 Biryabanci1 benimde 10+6 Kasım sonu Aralık başı inşallah en azından 0-3 aylık olanları kalın almayı düşünüyorum malum kış bebeği olacak daha sonraki biraz daha orta kalınlıkta alırım ☺️ İnşallah sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz 🙏🏻🥰
Semosh Benimde Kasım sonu Aralık başı. Kıyafet seçimleri nasıl olmalı ben kalın olan şeylerden almayı düşünüyorum 0.3olanları en azından 3.6 olanlar biraz Dahaa orta kalınlıkta olabilir
Biryabanci1 Semosh Kesinlikle gerçi hem kalın hem ince konulur ortama duruma göre tercih yapılır ☺️ Kasım bazen yanıltabiliyor 🤷🏼♀️
Biryabanci1 Fasulyem22 Tedbir olarak ikisi de olabilir.. o yüzden hem ince hem kalın hem orta derece de alınıp duruma göre değerlendilmeli
Gizem0612 Fasulyem22 bence 2 tane ince alıp gerisini kalın alsak iyii olur benimde oğluşum olcak 15 haftalığım 😇🙏🏼
Dilanyilmaz55 Biryabanci1 aynen öyle e evlerimiz de sicak olacak çok da sıcağa alıştırmak istemiyorum her havaya uygun bi bebek olsun :)
NuriSs Biryabanci1 bana ikili test verdi 12 haftanın sonunda gel dedi ama doktorumu değişmek istiyorum bilemedim napcam devlet hastaneleri bi iyi ilgileniyor bi gidiyosun ilgilenmiyo anlamadım 🙁