caliskanoglu 23 de basladim...Erken degil ki al yavas yavas...Zaten bir suru sey var alinacak son zamana biraktiginda hem maddi olarak zorluyor ki bebek urunleri cok pahali 😁Iki uc parca urun aliyorsun 200 lira yani...Maddi durumunuzu bilemem ama memur oldugumuz halde biz zorlaniyoruz yani al al da bitmek bilmiyor 😩 tavsiyem bence yavastan alin derim