Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
39.haftaa🤷🏻♀️
Serifeehorasan
NurBur
Yokk canım sancı var hem nts de hem de bende ama açılma yok
NurBur
Serifeehorasan
Bende hiçbiri yok bi anormallik mi var bilemiyorum 🤷🏻♀️
RdvnMlkn
NurBur
evet
NurBur
glbngms
bakması sorun değil aynen ama beklemesi zor geliyor artık
glbngms
NurBur
hemde çok zor valla hergün git gel ga doğdu ha doğacak🙄
Gulsahduru
NurBur
aynı bende aynı durumdayım suni olmadan gelseler keşke 🙏
NurBur
Gulsahduru
inşallah hayırlısıyla 😌
NurBur
glbngms
Allah hepimizin yardımcısı olsun mübarek Ramazanın hürmetine😊🤲🏻
glbngms
NurBur
amiiin
Bettby
NurBur
39+2yim yalancılar var gerceği yok bekliyoruz Allah hepimizin yardımcısı olsun
Gulsahduru
Serifeehorasan
bir parmak açılman var dedi ama o yeterli mi bilmiyorum canım
« Önceki Sayfa