Aden Cemoss benim hamileliğimde ne mide bulantısı ne baş dönmesi ne mide yanması aşerme hiç bişey yaşamadım şuan 6 aylığız hatta doktoruma şikayet ettim bu normal mi diye şanslısın mide bulantıları kabusa döndürüyor hamileliği dedi naz bile yapamadım diye mızmızlanırken sende numaradan nazlan demişti doktorum ama okusa beceremedim 😅😅
Cemoss Aden hahaha ben felaket yasadm o kusma mide bulantisi donemlerini iyiki yasamamssn rabbim yasatmasn gercekten 😀😀😍
OzlEmrah Her Doğum doktoru bu aşının yapılmasını önermiyor. Sağlık ocağı bana dediki doktoruna danış eğer önerirse gel 20. Haftada ve 24. Haftada vuralım.. 17 haftalığım Cuma günü randevum var bakalım doktorum ne söyleyecek bu tetenoz aşısı hakkında
Cemoss OzlEmrah banada doktorum ben cok gerek duymuyorum demisti ama simdi degstrdm doktorumu tekrar sorcam 😀
ozlemnehir Edos aynı gün bişey olmuyo da benim 5 gün oldu kolum kopuyo resmen geçmiyo ağrısı hazırlıklı ol 😀 çok oynatmamaya bak kolunu
Hande2017 Kizimveoglumm Bende doktoruma sordum önce olmam gereklimi diye son beş yıl içinde 2 doz aşı olmadıysan yaptır dedi.Onun üzerine ilk aşımı yeni oldum diğeri bir ay sonra sizde doktorunuza danışıp olabilirsiniz .
Hande2017 Esraabrklu Aşının korumalığı 10yıl oluyor üçüncü ile birlikte çünkü bu yüzden 6ay sonra kadarda 3.dozumuz olucak.
Arya92 Aden teşekkürler canım.evet bazılarında da birşey hissedilmiyor.ablam olmuştu hiç onda sıkıntı olmadı.ben de ebenin aşıyı vurduğunu bile anlamadım yakar falan dedi hicbireyi hissetmedim ama henüz 6saat oldu bakalım inşallah hafif geçer ama agrisa da yapacak birşey yok.bu yolda çekilen çile kutsal❤🙏
Obsesifk Ağrısı kişiden kişiye değişir ben çok vuruldum daha önce kedi tırmalamasından hiç ağrı çekmemiştim 20. Haftada vurdular üstüne yatamadım anlamadım yani yarın da gidip 2.yi vurulucam 2 tanede doğumdan sonra vurulacakmış
Obsesifk Cemoss vuruldum tekrar zaten öyle sürekli aman aman bir ağrı değil sadece üstüne yatamıyorsun
8278 Bence vuran kisiye bagli , bazilarinin eli hafif hisssetmiyosu. 2,hafta once vuruldum kolum birazcik agridi azcik sis kaldi 5-6 gun keske buz kotsaymisim valla. Gencler vurmasin diyicem resmen😜
EdaNur01 Daha dün yaptılar bana sağlık ocağından aradılar gittim 18 haftalığım hiç acımadı 4 hafta sonra bir daha yapacaz dediler canım
MucizemiBekliyorum Evet aman aman bi agri olmuyor ama sizliyor birde üstune yatinca biraz aciyor bugun 4. Günüm hala gecmedi tam olarak
Deniz_destan_can Cemoss Hareketlerini hissedince gel demişti bana hemşire. Ben de gittim 21. Haftadayım ama net hissetmiyorum diyince tam belirginleştiği zaman gel vuralım dedi