Aden teşekkürler canım.evet bazılarında da birşey hissedilmiyor.ablam olmuştu hiç onda sıkıntı olmadı.ben de ebenin aşıyı vurduğunu bile anlamadım yakar falan dedi hicbireyi hissetmedim ama henüz 6saat oldu bakalım inşallah hafif geçer ama agrisa da yapacak birşey yok.bu yolda çekilen çile kutsal❤🙏