Zmrtbdk Deemeett iki muayene de alttan mı bakıldı? Ya bazen çok erken haftalarda dengesizlikler de olabilir canım.Her türlü 8. hafta beklenmeli bence.
Deemeett Zmrtbdk yok ilkinde hiç bakılmamıştı ben öğrenmemle düşürmem bir olmuştu nerdeyse. Şimdi hep alttan bakıldı. Haftaya Cumartesi’ye kadar bekliyoruz bakalım
Simya34 Deemeett benimde öyle aynıyız:(((ilki kimyasal ikinci kalp durması,ne yapacağımı bilmiyorum,bayramdan sonra Marmara Üniversitesi ne gidicem araştırsınlar
Zerefshan Deemeett canım uyutarak yapıyorlar eğer özel hastanede yaptıracaksan tabi 😊 o zaman birşey hissetmiyorsun 10 dakikalık bir işlem korkma
Meowduman Deemeett canım ben 6 haftalık diye gittiğimde 4+5 çıkmıştı doktor geç döllenme olabilir dedi 2 hafta sonra gittiğimde 7+1 de kalp atışını duymuştuk ☺️