Deemeett Bekle inşallah kalp atışını duyarsın canım,herkes bir olmuyor,Rabbim seni güldürsün inşallah..Ben çok korkuyordum evet bayılttılar,çok sürmüyor 15 dakika falan uyudum.Benim son zamanlar psikolojim bozuldu,3 doktorda kalp atışı yok diyince hem artık alsınlar yük benim için cansız birşey var içimde diye ağlıyordum ağrıma gidiyordu,hemde arada bebekle konuşuyordum ilk haftalarda kalp atışı durunca konuşmadım sanki beni bırakıp gitti diye tavırlıydım,ama odaya getirdiler beni 2 saat hastanede kalıyorsun odada bebek yatağı vardı çok kötü oldum,şimdi toparlandım canım bir ay olacak,ağladım sızladım ama şükür geçti,arada ultrason fotolarına bakıyorum .Umarım senin bebişinin kalp atışı duyulur canım Allah ol dese olur.Dua et.Ama kötü bir şey olursada sabırlı ol.Allah büyük,korkulacak bir şey yok.