BaharSefvan tulum almayın çok zor oluyo alt açarken falan. Gece yatarken çok iyi tulumlar. Takım daha iyi oluyo. Ama patikli varsa patiksiz alın bence. Bacak boyu uzarsa en azından yine de giyebilir çorapla. Çünkü zaten uzun geliyo kıvırıyoruz. İnan’ın o kadar küçük doğuyorlar ki aldıklarımız zaten çuval gibi oluyo. Ben hastane çantama hep 0-3 koymuştum. Bide yenidoğan. Ona rağmen büyük gelince ilk bi kaç gün prematüre takım giydi. Çünkü zaten küçük bide kıyafet giyince içinde kayboluyo. Çocuğu mu tutuyorum kıyafetimi mi anlamıyodum. Ki 2870 doğdu öyle az da değildi kilosu hiç kilo da vermedi Doğumdan sonra