Suleguless Normal de bende sütü hiç içemezdim. Hamile kaldım süt içmeyi denedim ama onda da midem kalktı. Doktoruma sorduğum da kendini zorlama süt ürünlerinden de ihtiyacını karşılar dedi. Süt alıp yoğurt mayaladım. Şuan 33+3 olduk gayet sağlıklı bir bebek 😊 Yine bir doktoruna danış