Kızlar benimde agrılarım çok artı karnım sırtım yanlarım berbat haldeyim zaten hiç rahatım olmadı ki artık yürümek ayrı bir işkence yatamıyorum nefes alamıyorum bide grip oldum haftamız da 38+3 olduk karnım sertleşiyor kasıklarım belim agrıyor ne su verme açılma??