39+4 bugün gittik doktora ne sancı ne açılma var kızımda inmedi henüz daha ne kadar bekleticek bilmiyoruz artık çoooookk sabırsızlanıyorum bi an önce kavuşmak istiyorum 😊 Çarşamba tekrar gidicez inş doğum başlar artık. Son günler geçen aylardan zor geldi bitmek bilmiyo 😊