Drgnbusra gzde34 kalıcı agrilar olmadigi surece normal diye okumuştum bende de ayni şekilde olmustu sonra geçti
Duygu19031903 gzde34 tutabilirsin tabi ama bebek simdi gelisiyor ya ben sık sık biseyler yeme ihtiyacı duyuyorum
Elisatubis Merhabalar bende 5 haftalık hamileyim henüz gitmedim doktora oruç tutuyorum zorlanmıyorum sadece karnımda çok hafif ağrı var oda normal zaten çok şükür mide bulantısı da olmuyor