Milos Kızlar sabah Bi post açmıştım gebelik testi de hayalet çizgi vardı şimdi testi tekrarladı ve bunda bisey görünmedi birazdan kan testi vereceğim kafam çok karıştı göğüslerim de ağrı kasiklarimda ve belimde ağrı var neydi şimdi bu
Esrarslan Milos eğer oruç değilseniz sıvı tükettiyseniz ondan da olabilir ama sanki hayalet gbi görünüyor yada bana öyle geldi en doğrusu kan vermek tabi
Hifam Milos Milos Benimde aynıydı senin attığın gibi ve sonra hamile olduğumu kan testi ile öğrenmistim :)
Eesmaaanur Milos benim de böyle ikinci çizgim silikti. Kan testi yaptırdım daha sonra oğlumu öğrendim. Umarım sizin de öyledir. Hayırlı olsun 😊😊😊
Iremgokce İlkini ilk idrarla yaptıysanız pozitif olmuştur daha sonra idrar beklemeden direk yaptığınız için betanızda şuan çok düşüktür o yüzden idrardaki oranı azdır beklemiş idrarla yapılanla daha sonra yapılan test ilk zamanlar farkeder ilk teste göre gebelik var bence kan verin
Milos Iremgokce aynen ilk idrarim la yaptım sonra ilaç içtim 2 saat sonra tekrarladı bu şekilde çıktı en iyisi kan vermek
Iremgokce Milos tüm gece mesanede bekliyince idrar hormonda birikiyor bu yüzden idrar testlerinin daima sabah yapılması önerilir bence panik yapmayın bende ilk öğrendiğimde idrar testim siizinki gibiydi değerim 43 çıkmıştı
Milos Zehralismail hayır ilk idrarim la yaptığım silik çizgiydi 2 saat sonra tekrar yaptım ama bu sefer çizgi cikmadi