Aysenurgocmez19 bende aynisiyim canim progestan ignesini ve gobekten igne kullaniyorum .bide ayriyeten estrofem kan sulandirici ve baska ilaclarda aliyorum.pazaretsi randevum vardi kalp atislarini ogrenmek icin doktor cagirmisti malesef duyamadik😓bugun aksam randevum var hayirlisi olur inslah zor bi surec