AyEr 32+2 haftalıgız kılomuz 2kg - 42 cm oğlumuz hazıran 15 ne kadar tutmaya calısıcaklar cok sukur bugun sancım cıkmadı hep yatıyorum erken dogum rıskım var magnezyum progestan kan hapı kullanıyorum siz de durumlar ne?
Gurbettegebe AyEr 32+3 üm 34 e kadar bende de tutmaya calıscKlar suan 2 kilo 43 sanrm canm hayırlısı olsun hepimiz için
Ceylannbeyzt AyEr bnde dün gittim bnada en azından bayramı çıkartalım aradan dedi sanırım bizimkide erken gelcek
hunilimom AyEr 32 de benim de 2 kiloydu bende toplam 16 kilo aldım şuan 37 haftayı bitirdik 1 gün kaldı 28 e
AyEr Ndtrkd rahimde kısalma ve 30 haftadan berı nst sancım cıkıyor ama ben kasılma seklınde hıssedıyorum bu sekılde 🥰
tesbihlibebek Benimde 32+1 de gitmiştim 2.100 gram ve 43 cm boyundaydı şuan 32+4 üm 🙂 hepimize hayırlı doğumlar nasip olsun inşallah
Bebekim123 Nunuke #4688290 canım maşaAllah kilosu çok güzel bende 34.haftadayım bir anda kilo aldı 2600 oldu bende korktum kilolumu acaba diye ama sanırım normal demi doktorda normal dedi ama yine de korkuyor insan ya
Nunuke Bebekim123 AyEr aslinda cok saglikli besleniyorum, abur cubur yok denilecek kadar az. Balik, et, tavuk, sebze, meyve herseyi yiyorum. Kuruyemis ve süt her gun iciyorum 😋
Ceylannbeyzt AyEr doktor da öyle dedi işte en azından bayramı bitirmemiz lazım dedi yürüyüş bile yasak