butterfly4 @blackeagle sağol canım inşallah kolay geçer kendimi alıştırarak gidicem ve stres yapmıycam inşallah
B-P-R Oguzkagan65 ya bişey Sorucam acaba Kanamaniz Oldumu Hiç Yada Kahverengi akıntı Gerçi İkiside Aynı da 🙈 Benim İki gündür Sümüksü Kan Şeklinde Akıntının Var çatıdan Dolayimi Yoksa Nişanmi Oluyo anlamadim
Oguzkagan65 Yusra17 yok canım 39 da suni sancı verecek 4 kilo ve üstü sezaryen a alınıyor inşallah açılman olur bebek kanala iner
Yusra17 Oguzkagan65 bende oule biliyordum ama doktorum catimim 3800 den fazlasina musait olmadigini soyledi insalllah amiin
Dalmutt blackeagle haha ben zaten su cati muayenesinde olup bitenleri anlamiyorum canlari cok kiymetli nasil doguracaklar cok merak ediyorum😁😁
blackeagle Dalmutt valla ona dayanamayan normal doğuma biraz zor dayanır çünkü çatı muayenesi devede kulak😁