@blackeagle benim arkadaşım çatı muayenesinde doktor dokunur dokunmaz çığlık attım çok zordu demişti, onun bebeği dönmemişti sezaryen olmuştu ama doktor demişki sen daha muayeneye dayanamadın normal Doğum yapamazsın zaten demiş, ben o zamanlar hamile değildim ama böyle anlatınca çok korkmuştum çatı muayenesinden, inşallah benim de senin gibi kolay geçer canım 🙁