Azize35 ya arkadaşlar ben hep 38-39 gibi nişanım gelir,sancım başlar ve doğururum diye hayal ediyordum.Burda şimdi sizleri gördükçe,40+ görmeyeni dövüyorlar gibi 😂😂😂 O kadar çok okuyorum ki hep 40 üzeri sanki.Maşallah mı diyeyim ne diyeyim bilemedim 😅Allah yardımcınız olsun.Tez zamanda kolayca doğurun inşallah 🙏🏻☺️