GulsunA Aysegolcuk Bende seni ariyodum😁😁 Bu sabah hafif sanci var ama cok hafif 🤷🏻♀️ Yalanci sancilar galiba 😕 Sende ?
serdenli Azize35 40+1 de benn daha yeni doktrdan geldim açılma yok sancı yok bebek kanalda değil😞sabredip beklicez
Aysegolcuk GulsunA bende de suan hafif adet sancısı gibi yalancı sancı olabilir 😞 Dün akşam bebeğim çok hareketliydi bu normal durum mu acaba 🤷♀️🙂
Minedemir15 GulsunA bn 35+2 dün 4 sancı geldi ard arda başta telaşlandım doğum yapcam die korkudan tansiyonum düştü 😂terlemeye başladım düş aldım geçti meğer yalancı sancıymış
GulsunA Aysegolcuk Aynisi bendede oldu gece cok hareketliydi korktum ne yalan söylim biseymi oluyo diye ama tekrar normale döndü