Gamze88 hayır şişkinlikle alakası yok bende 20 haftamdan beri var doktoruma sordum sende remotizma varmı dedi bildigim kadarıyla yok dedim ondan olmuş ola bilir dedi internetde araştırdım hamilelikte çogu kadında oluyormuş bu karpal tünel sendromu diyorlar bilekte bir damar varmış ordan başlıyor agrı ve uyuşma bütün kolu kaplıyor sonra normal insan için bu bir sorunmuş amelyatlıkmış hatta ama hamilelerde normal karşılanan bişey bebek olunca geçiyormuş..Yalnız çok kötü bişey dün sinirden baya agladım sag kolum uyuşmuştu çok kötü agrı yapıyordu hiç uyuyamadım