annee1997 Aybkctnn Canım bende seninle aynı haftadayım 36+4 ben henüz çabuk diye düşünüyordum ben ama bu haftadada gele biliyormuş 😳 Alllah saglıkla kucagına almayı nasip etsin dualarım seninle inşAllah kolay dogum olur..Kızmı erkek mi bebek?
Naz2li1 Aybkctnn senden hızlısı mezarda 😂😂😂😂😂 allahım sağlıklı uzun başarılıydı ömürler versin normalmi oldu dogum
Bsrakzmn Aybkctnn suni için kimisi iyi değil diyor sezeryan olsaydım daha az acı çekerdim diyor öyle mii🥺🥺
Aybkctnn Bsrakzmn ben epidural aldığım için sancıları olabildiğince az hissettim suni falan vın gelir tırıs gider😂❤️
Aybkctnn Srylcnkya kuzum idrarını kaçırıyormuşsun gibi düşün. Birde gelen gerçekten suysa amonyaklı iğrenç kokusundan anlıyorsun
Srylcnkya Aybkctnn ayy cok merak ediyorum bnde daha 37+4 teyim Her an olabilir die düşünüyorum canm 🙄
annee1997 Aybkctnn Tebrik ederim canım Allah analı babalı büyütsün nazarlardan saklasın 😊 kaç kilo dogdu? Bide artık normal dimi 36 haftada dogması küveze falan almıyorlar dimi?
Aybkctnn annee1997 3 kilo 50 gram doğdu doğar doğmaz kucağıma verdiler kücezlik bi durumu olmuyormuşş❤️