Yesimeliz canım hayırlısı olsun.Şimdi cüzdanını,kartlarını yavaşça yere bırak,sakinleş.😁Bize 12 ve 14. haftalar biri perinatolog diğeri 30 yıllık kadın doğumcu olan iki ayrı doktor erkek dedi.17. hafta kıza benziyor denmeye başlandı.21. hafta detaylı ultrasonda kız olduğu kesinleşti.Benim gibi bir dolu örnek var.Bu haftaki tahminler %60-65 oranında doğru sonuç veriyor ama benim gibi %35 lik dilime girmek de muhtemel.O yüzden alışveriş için yine en azından 17-18 hatta detaylı ultrason tarihi beklenmeli.Çok hevesliysen 1-2 zıbın alıp biraz hevesini yatıştırabilirsin bence.Hayırlısı neyse o olsun hakkınızda.🤗🙏🏻