Kızlar ben size ilaçsız kürsüz tamamen doğal ve biyolojik bir öneride bulunacağım 😊 ben bu yöntemle 2 kez hamile kaldım hem de denediğim ilk seferde. Yumurtlama gününüz yaklaşınca vajinadan yapışkan bir akıntı geliyor ve bu akıntı 3 4 gün belki 1 hafta civarı sürüyor. Bu akıntıyı gördükten sonra her 2 günde bir deneyin ta ki akıntı bitene kadar. Yani atıyorum akıntıyı ayın 8 inde gördünüz. 8, 10, 12, 14, 16 bu günlerde hep deneyin. Akıntı sümüksü yapıda iki parmağınızı birbirine değdirip çektiğinizde kopmadan uzuyorsa bilin ki yumurtlama gününüzdesiniz o günü sakın es geçmeyin. Ovulasyon testini ben hiç denemedim sadece vücudum bana ne anlatıyor onu takip ettim ve bunu yaptığım ilk ayda hamile kaldım. İlkinin kalbi durdu maalesef ama şimdi ikinciye hamileyim. O da denediğimiz ilk ayda oldu 😊 Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşaallah. Kendi vücudunuzu tanıyın en önemlisi o kızlar ve asla stres yapmayın rahat olun 😊