SuAte 37+2 olduk çok şükür arkadaşlar çatı muayenem yapıldı ve normal olabileceğini söyledi, postu açmamın sebebi nişan veya su geldikten sonra duşa girecek yada evde sancı çekecek zamanımız var mı yoksa hemen gitmelimiyiz?
Miray_05 SuAte su geldiği zaman mutlaka doktora gitmen gerek doğum başlamış olıyor çocuğun enfeksiyon kapma riski varmış ilkkızıımda öle oldu suni sancıyla başlattılar doğumu
Fatmaykt SuAte canım nişanım geleli 5 gün oldu hala doğurmadım ben 😊 dünden beridir aşırı akıntım var su zannedip doktora gittim ama değilmiş.su gelince gidilmesi gerekiyormuş ama nişanda beklemek gerekiyor.sancılar da 5 dk da bire düşünce gidilmesi gerekiyormuş dün öyle söyledi ebe.burda kimisinin acı eşiği düşük oluyor kötü etkilenince doğum uzuyo dedi
Nurbahar Nişan gelince zaten hemen dogum olmuyor çoğu kiside dus alabilirsiniz ama su gelmesinden hemn sonra dogum yaptigim icin ben olmaz diye dusunuyorum 😊
Nurbahar SuAte nisanim geldigini gorunce ben sancilarimi bekledim daha sonra hastaneye gittim ama 1 cm açıklık vardi sadece doktorum bol yuruyus yap dedi bir bucuk gun sonra acikligim cogalip dogumhaneye girdim dogumhaneye girincr zaten suyum geldi ve dogum gerceklesti 😊
Nurbahar SuAte estağfurullah canim benim 😊 nisanim koyu bir akinti seklindeydi hani akinti dagilirya bu dagilmadan duruyordu ve cok hafif kanlıydi 🙂
Mamiii20 Nurbahar teşekkür ederim cevap verdiğin için dün çok koyu kıvamlı bir akıntım oldu anlayamadım ne olduğunu
Mamiii20 Nurbahar Kanlı değildi o yüzden merak ediyorum illa kanlımı oluyoki diye benim kız biraz daha bekliycek heralde 😊
sirin4964 Su gelince Ayakda dolanmayin ALLAH korusun bebegin kordonu boynuna takilir Bana Dr um Öle demisdi birdeuzanarak gitmem lazim hastane suyun gelirsn dr önerilerim bunlardi
Nurbahar Mamiii20 illa kanlı olmuyor tabi ama genele baktigimizda oyle 😊 dedigm gibi anlarsin zaten nisanin gelipgelmdigini 😊 Saglicakla alin insallah benimkide kiz sey derlr bizim orda kiz gununu beklemez diye ama hiic belli olmuyor 😁😊
Susuem SuAte evet bize egitimde de aynısını dediler yani kordon sarkması ve sıkışmasi olabilir minimum düzey hareket etmen lazım yürümek vs de çok riskliymis su geldikten sonra hele birden bire gelirse sadece arabaya binmek için hareket et dediler canim
Ssraa Su geldikten sonra vakit kaybetmeden hasteneye mi gitmemiz gerekiyor? Ben evde zaman geçirenleri okudum çokca ve öyle yapmayı düşünüyordum. Sanırım bi ayrıntıya dikkat etmemişim sadece nişan gelirse bekleyebiliyoruz doğru mu anlamışım :) Yasemincifci Susuem sirin4964