Hulyaaltn Durun size kendimi bi öveyim 😂 kızlar valla bnde çayı sigarasız içemeyen kahvenin tadını sifarasız alamayan cafede bile açık mekan arayan okeyin tadı tuzu olan sigarayı günde 1 paket tüketiyordum ama hamile olduğumu öğrendikten sonra 1 sigara içip paketi arkadaşıma verdim ve birdaha ağzıma almadım ha çok zorlandım mı evet hemde bayaa rüyalarda bile içiyodum ama inanın bir süre sonra aramıyosunuz deneyn ve gerçekten isteyin istedikten sonra herşey olurrr 👏🏼🥰
Deletedmom133 Smyyekngl kafada bitiyor bağımlıydım canım günde 1 buçuk paket ama jersey bebeğim için kafada bitirdim
Nihanak Ben de birakamayanlardanim 😔 lanet pislik bisey bu ama naptiysam ne kadar direndiysem yine hep basa dondum. Evet her icen anne gibi ben de vicdan azabi cekiyorum ve cok korkuyirum bebegime bisey olur diye yapabildigim tek sey dua etmek Rabbim koru diye yalvarmak 😔 isin kotusu ben azaltamadim bile bugun yeniden en azindan azaltmaya calistim bakalim denemeye devam edicem. Ustelik alerjik astimim kendim de alerjim azdi oksurukten hapsiriktan geberiorm ama yine de ondan vazgecemiyorum 😔 nolur dua edelim birbirimize de birakalim yaaa 😔 son ana kadar denemeye devam edicem Allah yardimcimiz olsun kuetarsin bizi bu illetten 😔
cigdemm2434 Simgeis01 beeen bıraktım tiksinerek hemde yakmadan daha elimde görünce kusuyordum artık o dereceye gelmiştim 8 haftalıkken bıraktım şimdi 15 haftalığım içilen yerde bile duramıyorum nefesim daralıyor artık