TunarinAnnesi canımm senı hatırladımm bak ben 5 senenın sonunda ustune 15 kez kemoterapi 3 ay radyoterapi aldım bana cocugun olmaz dedıler yumurtalık rezervım sıfıra ınmıstı doktorum tup bebek yapamadı hormon almam tehlıke kanserı tetıkledıgı ıcın bana burdakı doktorum inofert diye bir ılac vardı yumurta kalıtesını arttırıcı folıc asid vitamınler vardı ıcınde bır ay sonra mucıze bır sekılde hamıle kaldım yurt dısında tanıdıgın bırı varsa gondersınler sana mucıze bırsey