Rabia411 henüz doğum yapmadım ama 23 haftalığım. Öğrendiğimden beri 6000 lik kullanıyorum. İlk 1 ay göbekten yaptım sonra eşim koldan yapmaya başladı ve bence kol daha rahat. İğneyi dik batırıp, ilacı çooook çok yavaş enjekte edin. Sonra üstüne ovalamadan bastırın. Benim çok az morluk oldu bugüne kadar.