Hllswm Rabia411 doktorun nasıl önerdiyse öyle kullan canım bu iğnelerin erki süresi 12 saat coraspinin 24 saat o yüzden genelde biri sabah biri aksam olacak. Şekikde kullanılıyor
Rabia411 Hllswm peki sizce bugünki coraspini akşam talasam sabah alsam bişey olur mu ki doktor bişey demedi
bebegimibekliyrm NhLpRn ovalamıyorum bastırıyorum kan verdiğimiz zamanda pamukla bastırmamızı söylerler morarmaması için
Ckyert Rabia411 bir gün sağ bir gün soldan yapıyorum öncesinde kolnyali mendil silip igneyi batiriyorum yavaş enjekte ediyorum sonra 5 dk tekrar kolonyali mendil le baskı yapiyorum
Hllswm Rabia411 canım ben sabah iğnr aksam coraspin kullanıyorum bişey diyemem sana doktoruna bi sor bence
Baharkrmz Rabia411 ben 2 aydır göbekten yapıyorum. Bir kere kolumdan yaptım 4 cm morardı çürüdü resmen. Göbeğimi azcık elimle büzüp vuruyorum hiçbirşey olmuyor
Rabia411 Sizce coraspinin saatini aksam 6 dan sabah saatlerine alsam bi sıkıntı olur mu yani bir gün kullanmamış olucam
Berfe Tgb06 SAnırım cildiniz hassas sizin yada benim derim çok kalın bende hiç morarma yapmadı bende hemşireyim yaptığım hastalar morarıyor benim yaptığım yerlerde birşey yok
Mimi123 GokSem Türkiye’de bulunmuyor sanırım ben yurtdışındayım burda da zor bulunuyor önceden eczaneye belirtiyorum depodan siparişle geliyor. Clexane dışında diğer iğneler bende alerji yaptı
eced16 Rabia411 21. Haftaya kadar karından yaptım ara ara morarmalar oldu, sonra kola geçtim. Karnım büyümeye başlayınca karnıma vurmaya korktum. Gece yatmadan yapıyorum ben de iğneyi
Trabzon Rabia411 canım ben 4 aydır kullanıyorum ve ilaçlarım saatlidir. Akşam dan coraspirini içiyorum. Sonra okcapar vuruyorum. Bir sıkıntı ile karşılaşmadım hiç.