Misskaynak Kızlar beni her gören karnın daha aşşaya inmemiş sen daha doğuramazsın diyor 38+4 üm kızım olucak kızlar erken gelir diye diye psikolojik olarak erken doğacağına inandım şimdi de hergin doğmasını bekliyorum 😅 karnı bir anda inen var mı? Kastettiğim şey galiba bebeğin kanala girmemesi 🤔Yada inmeden doğuran oldu mu nasıl olucak bu iş suni sancıyla mı yapıyorlar?
[silindi] Misskaynak benim kanalda bebek başıda baya aşağıda dedi doktor ama karnım inmedi hala dimdik😅 40+2yim
MiniAzra Misskaynak benimde kızım olcak bana de erken doğum yaparsın dediler 40 hafta olcak nerdeyse karnimda 1 aydır aşağıdaama gelen giden yok
Gg123 Misskaynak bende 39+4 haftalığız bebek kanala girmiş karnım 1 aya yakın aşağıda ama doğmadı bu gidişle 41 haftaları görcez
MiniAzra Misskaynak pazartesi son gun dedi sumi sanci vercek galiba sancim var ama açılma yok bekliyoruz.
Sibelmkafedzhi Misskaynak valla canım doktor bir şey demedi ama ablam karnı hiç inmeden doğum yaptı. O yüzden o teoriye de çok güvenemiyorum 🙄
Misskaynak Gg123 aşağıda olması pek anlam taşımıyor demekki 🤔 yürüyüş merdiven vs inip çıkıyormusun ben sıcak suya hirşp bol yürüyüşler yapıyorum bakalım faydası olucak mı ya
Gg123 Misskaynak yapıyorum dün 13 bin adım atmışım sen düşün artık squat ve hurmada tüketiyorum Ama daha bişey yok