Oge goncasln fitili ile hapı aynı progestanın aynı ilaç yanı aldığınız kutuyu ağızdan yada vajinal yoldan kullanabilirsnz ben sabah ağızdan akşm fitil olrk kullanıyordum aynı kutuyu
Aklima Esraa55 hem alttan muayene edilmesini istemiyorsun hem doktorun verdiği ilacı kullanmıyorsun madem neden hastaneye gittin ki doktor el et senin için en iyisini seçiyordur ayrıca o ilacı kullan düşüğü engelliyor aksine kullanmazsan riskin artar
gulfemakin Gks Allah herkesin yardımcısı olsun inşallah. sağolun 20. ci haftamda dikiş atıldı 23. haftaya giriyorum
Gunesmerve Merhaba bende de 8 şubattan beri kahverengi akıntı geliyor banada progestan verdi akıntısı duran varmı durduysa ne sürede durdu
AyseAlkan Gunesmerve benim 3 gün falan sürdü progestan sabah akşam kullandım bide hep yattım akıntı kesildi ve ben hala yatıyorum
Gunesmerve AyseAlkan benimde durdu diyorum sonra yine geliyor peki kaç haftalıksiniz bende yatıyorum ama yemek temizlik filan biraz ayakta kalıyorum
Hande92 Esraa55 canım mutlaka ilacı kullan benimde düşük tehlikem vardı 16.haftaya kadar kullandım ve şuan 35haftalık hamileyim👍İhmal etme ve çok iyi dinlen.
Hsna1 Esraa55 sadece içtikten 1 2 saat sonra etkisini gösteriyor oda 1 saat sürüyor yada sürmüyor ben 200luk kullanıyorum uyku veriyor fark ettim 2 saat uyuyorum her seferinde sonra kendiliğinden uyanıyorum ilaç çok iyiymiş herkesden bunu duydum mucize bir ilac diyenlerde var
Hsna1 Esraa55 bana vajinadan alabilirsin demişti doktorun ama almıyorum ağız yoluyla devam ediyorum istersen danış bu konuda
AyseAlkan Gunesmerve 6+5 haftalik bugun kontrole gttim ultrasonda kanama olmayacak gibi gorunuyo dedi . iste bu problemin en iyi cozumu yatip kalkmamak
Saadetakgl Esraa55 O ilaç çok faydalı, kesinlikle kullanmanı tavsiye ederim. Benimde hep lekelenmem vardı, dr düşük riskin var dedi. O ilaçtan verdi bana da çok şükür kesti lekelenmelerimi 🙏
Domatesimm Esraa55 ilaç zararlı değil bebek için gerekli. Ben kullanmadım ama ilk haftalar ben de sarhoş gibi yatıyordum ilk gebeliklerde olan bir şey. İlacı kullan ihmal etme.
Gunesmerve AyseAlkan kesinlik yatmak ama dün kırmızı kanamam oldu baktılar kese gelişmiyor dedi 1 hafta sonra gel dedi yine böyle devam ederse gebeligini sonlandircaz dediler bende şuan 5 +4 😞😞😢 kaç gündür perişan haldeyim hep Allaha dua ediyorum ama biliyorum herşey güzel olcak sizlerden de dua istiyorum dua edenlerden allah razı olsun şimdiden
AyseAlkan Gunesmerve Allah yardımcın olsun inşallah herşey güzel olur bebeğin sana sımsıkı tutunur. Ama içini ferah tut iyi olacak diye düşün