Arkadaşlar progestan hormonu ile ilgli makaleleri bir okuyun derim. 3 prof perinotolog bilgisine dayanarak söylüyorum! Doktorlar sırf hasta dr um kanamam vardı hiçbirşey vermedi, verseydi şu olmazdı bu olmazdı demelerin önüne geçmek ve hastaların içini rahatlatmak için veriyor. Özellikle ilk 3 ay etkisi yok denecek kadar az. Dr unuza sorn bakın ne cevap verecek 🙂)