Pnardadas valla benim de sancım oldu muayeneden sonra. Hatta o geceden sabaha kadar belim ağrıdı. Dedim heralde doğum tetiklendi doguruyorum ama yok 🙂 bugün kontrolüm vardı nst de sancım çıkınca alttan muayene edelim mi istemezsen yapmayız dedi. Gecen haftadan 2 cm açıklığım vardi belki artmıştır diye kendim bakalim istedim. Çatı muayenesinde sag sol asagi yukari heryere baski yaptığı için cok dayanamamisim. Bu sefer ileri dogru bi iki defa baski yapti sadece ondan çabuk bitti. Suan yine belim agrio insallah dogurmuyorumdur yine 😂 allah kadin vücudunu muhteşem yaratmış. Canımızdan bi can dünyaya getiriyoruz. Doğum katlanilmiycak bisey olsa bukadar kadın 2. 3. Cocugu yapmazdı. Oyle düşünüp kafamı rahatlatiyorum 🙄