Pnardadas cati muayenesi benim de cok kötü gecti. Ama bunun icin bazi arkadaslarin ozellikle post açıp zor geçenler abartiyolar o zaman nasıl cocuk yapmışlar gibi dalga gecer gibi ifadeler kullanmasi hic hos degil. Sahsen ben canımdan can kopuyo sandım. Muhtemelen acı eşiğine doktorun muamelesine göre degisen bi ağrı. Ama ölmedik sonucta başa gelen çekiliyo. Doğumu da öyle atlativericez inşallah.