zeykob Zeyneppp3 benim ismim de Zeynep. Annem öğretmenlerim hep demiştir ki, çok hareketli durduğu yerde durmayan ve çok akıllı bir çocuk. Laftan anlardım, şımarıklığım yoktu ama ele avuca da sığmazdım. 30 yaşındayım hala da bi tarafım öyle 😌
ipeksi Zeyneppp3 benim kızım da Zeynep 3 yaşında çok merhametli çok sevecen ve yorumlardaki gibi şirin işveli cilveli kendini sevdirmesini bilir biraz dediğim dedik inat bir karakteri var ama uyku düzeni olsun tuvalet alışkanlığı olsun beni pek üzmedi sadece yemek yemeyi sevmiyor 😔
Zeyneppp3 Hanımlar çok tatlısınız:) hatta sırf bu yüzden yanına ek isim düşün diyolar belki sakinleşirmiş:) ama ben iki isim sevmiyorum
betulaslantass Zeyneppp3 aksine zeynep ismindeki çocuklar zeki olur ve uslu olur . İki kız yeğenimde zeynep ikiside zeki ve uslu ☺️ Kızım olursa bende zeynep ismini koyacağım inş