zcolak Zeyneppp3 benim yeğenim Zeynep yaramaz değil aslında ama istediğini yapar izin verilmediği zaman sürekli söylenir (daha konuşamıyor) eli ile tehdit eder 😂 birde sinirli (ama bu bizim ailenin kadınlarının genel özelliği)
Saratln Zeyneppp3 olmaz bence ya..😄 bizde var bitane ama 17 yaşında şimdi çocuklığundan beri sürekli herşeye küser
Tugcehar87 Zeyneppp3 benim eşimin bit yeğeni var yaramaz değil ama allah bir işve bir cilve tambir cimcime kendini nasıl sevdiriyor bir dedesini sevişi var oy dedem canım dedem bir de komik 😂 valla çok eğlenirsiniz
hfza Kizimizin ismi insallah zeynep olucak☺️Daha karnimdayken hic durmuyor dogunca nasil olucak bilemiyorum🤭
[silindi] Zeyneppp3 evet eltimde var birtana 8kişiyiz başedemiyoruz 😂😂 ama şimdikilerin hepsi yaramaz zaten adı üstünde çocuk😍
Nebahathumeyra Kızımın da adı zeynep 4 yaşında 1 yaşına kadar ağlamayı bilmiyordu o kadar söyleyim 😊😊 normal çocuk yatağa koltuğa bırakınca ağlardı benim ki kucağa alınca ağlardı 😊😊 tabi bu biraz da alıltırmayla alakalı ama sakin bir çocuk oldu hep maşallah şimdi de markete gideriz mesela onu alalım bunu alalım derim hiçbirşey istemez 😊😊🙈
Zehralismail Yamannn olurlar :))) belki 10 tane zeynep tanıyorum hepsi çokk yaman 😂😂😂 biride kendi öz bacım. Biri teyzem. Biri kuzenimmmm.
Zeyy_nepp Zeyneppp3 benim tanıdığım o kadar zeynep var ki hepai de birbirinden asil canım saçma bence zeynepler tam tersi akıllı olur diye biliyorum😂
Zeyy_nepp Zehralismail ahahahaha 😂😂😂😂kendimi de övmüş oldum dimi kızıma da zeynep ismi koymayı isterdim😂😂
Zehralismail Zeyy_nepp zehra olsun bence kızınızın ismi. Zehralarr. Oooo maşallah maşallah. Çok akıllı asiilll hanım hanımcık klurlar 😂😂
Seyma1234 Ay hiç duymadım yeğenim var maşallah çok akıllı bebekliği boyunca annesini hiç üzmedi uslu kuzum
Tazeanneee1 Ay evet bende duydum ya Zeynep ler fena olur yaman olur işlerini bilir derler hatta down sendromlu bi kardeşim var 7 yasında annem dogdugunda adını zeynep koyucam dedi herkes fenaolur ama dedi😊fena olsun işte nolcak kendini korusun dedi adını sonra duru zeynep koyduk hem laz inadı hem down ınadı bindi bide adı zeynep evde kök söktürür herkesse 🙈😊😊 tabi o işin şakasıdır bence ama bende cok duydum
Senaatalan1 Zeyneppp3 okul öncesi öğretmeniyim yıllardır kaç Zeynep tanıdıysam hepsi çok akıllı ve çok zeki çocuklardı sırf bu yüzden Zeynep koymaya karar verdim sen bakma başkalarına ☺️
zynp1512 Zeyneppp3 kendimden biliyorum yaramazlık değilde böyle bi nazlanmalar işveler cilveler mevcuttur 😄😄