queennn Elfii ben cumartesi öğrendim hamile olduğumu o zaman gittiğimde 1213 çıkmıştı beta değerim dün tekrar tahlil yaptırdım 6395 çıktı beta sat 7 nisan bu arada
Selmaa Elfii benim ilk gittigimde 268 vikmisti iki gun sonra 697 ydi canim tekrar bakmadik keseyi de gorunce
queennn Duygucuk doktorum bana yerleşme ağrısı demişti canım 12.haftaya kadar oluyomuş rahim genişlediği için ağrı olması doğal demişti benim de öyle hep olmuyo ara sıra kısa ama bazen şiddetli bazen hafif oluyo doğalmış 🤗
Duygucuk queennn bana tuhaf gelen, 5haftalık mercimek tanesi kadar deniliyor,neyin yerleşmesiymiş bu 😊yada karnımızın şişliği anlamış değilim 🙄🙂
queennn Selmaa ay çok heycanlı değil mi korkuyorum da sürekli ya bişey olursa diye 🤦🏻♀️ Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏼
queennn Duygucuk aynen öyle ya bazı hamileler 9.aya kadar çekiyomuş doktorum bana 12.haftada geçer demişti inşallah 9 ay devam etmez☺️