Deletedmom05 benim de bugün kontrolüm vardı. Reglime göre 17 yim ultrason ölçümüne göre 18+3. Bebekte 254 gr çıktı ama doktor biraz iri dedi çokta birşey yiyemiyorum mide bulantım 1 haftadır yok ama ağız tadımda yok. Mesela hala sabah kahvaltısı ile duruyırum iştahım yok. Karnım sabahları düz ama akşama doğru daha belli oluyor. Herkesin bünyesi farklı benim kuzenimin 7. Ayında bile belli olmuyordu. Bence ne kendinizi ne bebeğinizi diğer annelerle karşılaştırmayın. Sağlıklı doğumlar dilerim.