Kızlar 17 haftalığız hala karnimiz çıkmadı tum kıyafetlerime sığabiliyorum.. dıştan bakınca belli değil. Bu haftaya kadar kustum ondan mi yaramadı kiloda verdim.. Bu haftafa bebek 250 300gram olması lazimmis. Bizim bebiş 199 gram😓😓 sizde de var mi göbusu çıkmayan. Benden küçük arkadaslarimn göbeği bile çıkmış. Siz ne diyorsunuz bu duruma