3melekannesi ben de çok zorluk çektim. İlk gebeliğim dış gebelikti günlerce hastanede yatıp ölümden döndüm. Sonra da çok zor hamile kaldım. Yumurta rezervim çok düşmüş. Onun için her gün dua ediyorum. Allah isteyen herkese sağlıklı, sıhhatli bir şekilde nasip etsin inşallah🙏🙏🙏