mf_ozturk Deletedmom00710 canım ben 4 haftalıkken küçük bir kese görmüştüm daha sonrasında 20 gün sonra gel dedi ztn Yedi haftalıkken de hem bebeği gördük hem kalp atışını duyduk bazılarında bu durum saha da geç olabiliyor
Busimss Deletedmom00710 benim Ablam da Çınarlı da doğum yaptı ve çok memnundu bilmiyorum ben bugüne kadar kötü bir yorum hiç duymadım kuzum doktorla ilgili olabilir belki bilemem
Deletedmom00710 Busimss olabilir canım dur araştırıym bakim muane ücreti ne kadar bakim olmazsa oraya giderim
25agustos Deletedmom00710 6 hafta gibi gitmiştik bizde kesiyi görmüştü bebek yoktu 8 haftada bebeği gördü kalp atışını duyduk 😊
Deletedmom00710 10 gün geçmeden tekrar hastaneye gidemiyormuşsun ne kadar saçma ya bulantılarım var çok halsizim ne yapcam bilmiyorum 😞😞
Busimss Deletedmom00710 evet kuzum hastanesinde öyle ben doktorumun özel muayenesine gittiğim için 200 tl veriyorum ama oda orada doktorluk yapıyor pek birşey fark etmiyor yani bir dene bence beğenmezsen değiştirirsin.
Alessia Deletedmom00710 bebek 6. Haftada yolk kesesıyle gozukur genelde kalp sesını doktorum dınletmedı ekranda gosterdı 11 haftada ılk kez cok kısa dıydum bebege zarar verıyor dıye 11 haftaya kadar bekledık dopplerle dınlendıgı ıcın ısı gonderırmus bılgın olsun gormen yeter zaten.. bende 16 oldum cok sukur kızım gelıyor💕
DuygumKlc Deletedmom00710 bende ilk gittiğimde sadece kese vardı diğer çağırdığında kalp atışı bile duyduk :)
Deletedmom00710 Alessia ben göremedim ki görsem içim rahatlicaktı haftaya artık😞 hadi hayırlısı bakalım Allahım korusun sağ Salim inşallah 🙏🙏🙏
Iremgokce Deletedmom00710 5 haftalıkken keseyi gördüm 10 mm di daha sonra 6 haftada kalp atışını duydum