gunaynur Asdffghjjk kesin olarak söylemez ama bazı doktorlar kemik yapısına falan bakarak tahminde bulunuyor
DidemYldrm Asdffghjjk benim 11+6 da erkek dedi 13+3 de ikili test için gittiğim de net erkek dedi bazı doktorlar anlıyorlar özeller söylüyor ama devlet 18 hafta da anca söylüyor
nzngk Asdffghjjk bende öğrendim canım 12. Haftamda hatta 11. Hafta içerisinde söyledi dr um olabilir dedi , bu hafta ikili testte kesinleşti edis eymen’im geliyor 👶🏻♥ İnşAllah sende öğrenirsin gönlüne göre olsun🙏🏻
ipeksfr Kızlar ben 16dayım bebek oturuyor diye göremedi doktor net bişe. Ne yapabilirm hareketlensin diye😀Ebay Civcivinannesi
Elisa Babyy1 kalp atışı kaçtı bebişin nabız sayısından belli olur diyorlar o yüzden sormak istedim bizde öğrenemedik daha
yagmurpelit 14 haftaligiz daha tahmin bile yok ortada ozel doktora gidiyoruz doktor ancak 15de felan bisey soyleyebilriim dedi ama ogrenen degismeyen cok varmis
SerhanYamurBarut İnan belli oluyor bir tahminde bulunuyor doktorlar erkekse nokta kadar pipisi gözüküyor yani bildiğiniz. Sadece emin olmak istiyor doktorlar ondan bazıları söylemiyor 😌
Ebay Ben 10 haftalikken yüzde seksen kız dedi 11 +2 de kız dedi bu arada ben perinatoloji uzmanina gidiyorum bi gebelik kaybim oldugu icin. Doktordan doktora fark ediyor bence
Zeynepy Asdffghjjk ben 12 haftalikken gittigimde doktorum erkege benziyor cikinti var demisti 16. Haftamda gittigimde erkek oldugu netlesti 😍
17makina Zeynepy slm.bizede 2li teste 12.haftada buyuk ihtimal erkek dedi uni.hastanesinde..sizce dogrumudur.gorebiliyolarmi