Snglergn Serifeehorasan benim de son 4 doğumu başlatmak için olsun kolay bir doğum olsun diye herşeyi yaptım ama tık yok kzıımda
yagmurtpl Serifeehorasan az sancı cıktı benim de nstde, bakalım normal olması İcin beklicez, hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah 🙏🙏🙏
Tiredmother Serifeehorasan ay çıldırıcam artık ya 🤦🏻♀️ Ne bi açılma var ne bi sancı kanala bile inmemiş delirtcek beni bu çocuk 😣😣
Asiveela merv0384 bizde yarına sezaryen günü aldık kızım 4400 olmuş doktorum istersen bekle ama 4500 den sonra normal Doğum çok çok sıkıntılı ben yapmak istemiyorum dedi sabah dokuz buçukta yatışımız olacak
yagmurtpl Asiveela hakkınızda hayırlısı olsun maşallah kilosu varmış baya bence de riske atma canım sağlıkla kavuşun yavrunuza inşallah 🙏❤️
Busra280607 Son 6 ama hala hiç belirti yok yarın doktora gidicez bakalım ne diycek herşey hazır sürekli evi temizliyorum bugün doğururum diye 😊
1anne1bebek Serifeehorasan beni hergün Ablam annem arıyor 40. Haftaya geldik daha bugün yeni yeni sancı geldi geçen gün ablam görüntülü arıyor açtım eniştem çıktı diyor ki Meltem gelme gelme yine doğurmamış 😂😂😂
Serifeehorasan Sancısı olanlar ne durumdasınız kızlar ben eve gelince 1 saat sıcak duş aldım karnımdaki ağrı hafifledi ama kaburgalarım hala batıyo ve ağrıyor dizinde kaburgalarda varmı
Asiveela Serifeehorasan Rabbim hepimizin yardımcısı olsun son günler çok zor ama sonuç inşallah çooookkkk güzel olacak ❤️❤️❤️
yagmurtpl Serifeehorasan 40lara kadar cıktı, doktor yakında gelir dedi ama bilmem ne zaman gelir 🙄 hic agrı sızı yok arada kasılmalar devam ediyor o kadar
Serifeehorasan yagmurtpl benim 70,80,90 yüzzzzz en son yüz olmuş kaburga ağrısı da Doğuma dahilmi bilen varsa yazsın