Nata97 Serifeehorasan bizde de son 14 kaldi. Herseyimmhazir dmeek olur. Karnim inmis herkes onunsoyluyor) kaynvaldem her aradgmda heyecanlaniyor saniyor ki doguruyprum 😂 altdan baski var bide gobeg agirlik yapoyor. Kasilmalarim artti gun icinde 10dan fazla oluyorr
Serifeehorasan Gdg kuzum doktor muayenede etti 1cm varmış nasıl hızlanacak soruyum sizede söylerim at dua edin ağrılar boş çıkmasın da gelsin hepiniz dualarımdasınız
Gg123 Bizde son 4 bugün kontrole gittim kanala girmiş hafta sonuna kadar gelir artık dedi gelmezse 41 e kadar bekleriz olmadı suni veririz dedi inş hafta sonuna kadar gelir ya
Serifeehorasan Tiredmother eve diye çıktım ağrım var nts de de baya bi ağrı görünüyor duş alıcam eksiklerimi de tamamlayıp geceyi bekliyorum artık dua edin kızlar artık gelsin belim bacaklarım karnım ağrıyo
Tiredmother Serifeehorasan ay hadi inşallah canım ya, bende nst deyim şuan inşallah çıkar sancı 🤦🏻♀️
Tiredmother Serifeehorasan canm sen niye tutuyorsun ya 🤦🏻♀️ Bende tuttum bi kaç gün nst de kalp atışları aşırı düşük çıktı tutturmadı doktor 🤦🏻♀️
Gulcan80 Serifeehorasan son 14 gub merK heycanl bekliom cok degisik bir ay dedigin gibi bebeklerimizi sag salim kulaklarımıza alalimda gerisi onemli degil