Asiveela benim de aynı şekilde canım 40+4 oldum bebeğin hem kilosu fazla hem kafa çapı büyük dr normalde çok zorlanırsın başından çekerken bebek de zarar görebilir boyun kasları bağları vs. önermiyorum dedi burda da bi arkadaş post açmış doğumda zarar vermişler bebeğime diye ve gün geçtikçe büyüyor 41+0dan sonra beklemem bebek riske girer dedi yarın kontrol var gelmezse cumartesi sezaryene alacak gelirse acil alacak önemli olan senin ve bebeğin sağlığı hiç korkma herkesin başından geçiyor ben de 9 ay boyunca normal olsun diye hem gebe okuluna gittim hem her hareketi yaptım pilates vs. ama nasipten öte yol yok