Yaso6653 30+4 te 1700 gramdı şuan kaç bilmiyorum Hanfendi oynadıkça çatlıyorum sanki hep aşağıda yukarı çıkmadı sanırım ayakları midemin oralarda geziniyor sizde de böyle mi ?
Mimnak Betul46 bnm ki 29 da bu kilo civarındaydı doktor normal dedi cok kafanıza takmayın 2400 dogdu kuzenimin bebegi şimdi 9 aylık 10 kilo oldu sağlıgı olsun yeter ki büyürler
Asl91 Ariyaarya biraz çok sanki, benim 36 haftalık ve 2850 gr. Gelişimi olması gerektiği gibi dedi doktorum.
Nora Betul46 Ortalama değerlerin arasında cok takmayın kafaya ve ultrasonda oynama yapıyor unutmayın 😇
Duru42 Fazla değil benim de 36.haftada 3250 gr Dı şimdi 37 haftalığız kaç oldu bakalım sağlıklı olsunlarda kilo cokta takılacak bişey değil nasılda doğunca alıyor kiloları
mrvglrr Benim 39+2 de 3700 9 gün önce 3050 idi 4 kiloyu geçerse sezeryan dedi doktor kilonun çok fazlası da iyi değil artık almasın diye dua ediyorum sağlık = kilo değil takmayın bence. Kilo almaması için ben artık azaltıyım mı dedim yememi Yok seninle ilgili değil dedi doktor et süt protein ağırlıklı ye dedi hatta. Bende hiç tiksinme olmadı hamilelikte iştahlı oldum hep yedim herşeyden
Mavi20 Ariyaarya 31 de gitmedim doktora tam haftasında bulamazsınız 32 de gitmiştim 3100 mü neydi 34 de olabilir