Duuyguum Ga35 en masum tekmeler onlar olur inşallah çok güzel duygular benimkide büyüsün hemen 😬 sen doğur sonra steteskopu bana ver evde çürümesin 😅
Misskokulumm Benim ilk gebelik 16 da tam anlamıyla hissettim şu an 17+5 oldum net belli oluyor şiddetli bir şekilde karnimda atıyor biseyler😂❤️❤️
Ga35 Arzymn ahahah deli zaten cok yedim ilk aylar galiba uygulamada farketti armut diyip duruo cocuma 😅
Duuyguum Ga35 ben doğurduğumda sen ikinciyi yola çıkarırsın tekrar gönderirim sana 😅 Şaka yapıyorum canım gönderdim bu Arada istek paylaşım Yok bende ♥️
alyavetuna Duuyguum hahahah aynı postu bende açmıştım 🤣🤣 10+1 oldum bend e bugün oyasıydı okuyunca aa çok garip ben hissetmiyorum demistin 🤣
Duuyguum alyavetuna bence de yanlışlık vardır bizde değil tuhaflık sen gördün hareketleri sıra bende bakalım 😘