Kaya1902 bende aynıyız 39+4 bugün kontrol vardı ilk nstede doktorum kalp atışlarını beğenmedi dümdüz çıktı halbuki biraz birşey yemiştim ama faydası olmamış. Sonra gösterdim bana dedi bu durum normalde kakasını yapan bebeklerde olur diye sonra bana şekerli serum taktılar hareketlenmeye başladı doktor beğendi. Ama yanımda bir hasta vardı o kadar çok bağırdı ki normal doğumda o bağırdıkça ben ağladım resmen alt üst oldum sabah tekrar gidicem ama tık yok ne açılma ne sancı hiç birşey😞😞